Relatii
De vreme ce pe masura ce trec anii, petrecem din ce in ce mai mult timp la locul de munca, e normal ca macar pentru unii dintre noi, cladirile imense de birouri sa fie cea mai la indemana sursa de a lega noi prietenii si relatii romantice. Petrecem mai mult timp in compania colegilor decat alaturi de familie sau prieteni. Prin urmare, e cat se poate de normal sa ne apropiem mai usor de cei din jurul nostru, de colegii de munca, cei cu care vrand-nevrand, comunicam si interactionam aproape in fiecare zi.
Care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a face o astfel de relatie sa functioneze? Ce anume trebuie sa iei in considerare si care dunt regulile de aur care te pot ajuta sa supravietuiesti la locul de munca in compania iubitului? Iata cateva sugestii de care trebuie sa tii cont:
Cuvantul „coleg” e important in acest context
O relatie dintre un sef si un subaltern nu numai ca se poate lasa cu urmari neplacute atat pentru tine cat si pentru partener dar in acelasi timp, va fi privita si cu ochi critici de catre ceilalti colegi care isi vor imagina fel si fel de lucruri necurate. Mai mult, e greu sa iti pastrezi obeictivitatea fata de seful tau ori de subalternul tau atunci cand stii ca seara veti dormi in acelasi pat. Nu e corect nici fata de voi si nici fata de ceilalti colegi, care probabil se vor simti tratati in mod diferit. Sfatul nostru? Daca e sa incepi o relatie la locul de munca, fa-o cu un coleg de pe aceeasi scara ierarhica cu tine. Daca e dintr-un alt departament, cu atat mai bine.
Inainte de a-ti incerca macar norocul, analizeaza situatia la rece:
Imagineaza-ti cum ar fi sa iesi la o intalnire cu barmanul care lucreaza la barul pe care il frecventezi cu placere. Esti dispusa sa renunti la acel loc daca lucrurile nu merg intre voi si situatia devine una cat se poate de stanjenitoare? Analizeaza acum relatia sau posibila relatie cu colegul si pune-ti aceeasi intrebare. Ce se intampla in cazul in care va despartiti in termeni nu tocmai buni? Ce se intampla in cazul in care veti ajunge in situatia sa va fie imposibil sa va priviti in ochi si implicit sa lucrati impreuna? Esti dispusa sa renunti la jobul respectiv si sa iti cauti altceva? Cat de mult conteaza pentru tine pozitia pe care o ai in cadrul companiei?
Daca esti dispusa sa iti asumi riscurile, stabileste limitele pe care trebuie sa le impui relatiei respective.
Spre exemplu, tot ceea ce se intampla la locul de munca trebuie lasat acolo, la birou, in fiecare zi cand plecati acasa. La fel se intampla si in cazul lucrurilor personale, care nu trebuie sa depaseasca limitele caminului vostru comun. Relatia de la locul de munca trebuie pastrata la un nivel obiectiv si profesional.
Scris de Caesar
Istoria unei relații nu e niciodată o linie continuă. Dacă începutul este marcat de sentimente și pasiuni puternice, odată ce acestea se așază și cei doi parteneri încep să se …
Citeste mai departe ›Puține sunt relațiile care nu se confruntă niciodată cu probleme. Doi oameni nu vor putea fi niciodată pe aceeași lungime de undă în fiecare zi, o viață întreagă. Comunicarea este …
Citeste mai departe ›E mult de muncă într-o relație dar tot efortul este pe deplin meritat, în cazul în care ai un partener alături de care să poți construi ceva durabil. Cel mai …
Citeste mai departe ›Comunicarea este unul dintre cei mai importanți piloni de susținere ai unei relații, un proces de care depinde în mare măsură calitatea vieții de zi cu zi a celor doi …
Citeste mai departe ›Am discutat în nenumărate rânduri despre nevoia de maturitate într-o relație și cât de mult contează acest lucru pe termen lung. Pentru ca acest lucru să se întâmple însă, atât …
Citeste mai departe ›De multe ori relațiile romantice încep între doi prieteni buni și asta nu ar trebui să fie o surpriză de vreme ce ne alegem prietenii în funcție de lucrurile pe …
Citeste mai departe ›